استفاده از پتو گلبافت یک نفره تک رنگ باعث افزایش قد می شود

یک اندازه محبوب برای پتو گلبافت یک نفره تک رنگ مربع 45 در 45 اینچ است. این بیشتر دور و پایین بدن را پوشش می دهد. با این حال، مردم در اندازه های مختلف هستند و نظرات متفاوتی در مورد اندازه بودن یک لحاف دارند.

برخی ترجیح می دهند لحافشان بلندتر یا پهن تر باشد. با این حال، پتوها بیشتر از اندازه های استاندارد پتو هستند. شما همچنین می خواهید پارچه مناسب را برای پتوهای خود انتخاب کنید.

چندین پارچه پتویی متداول وجود دارد که همه نقاط فروش خاص خود را دارند:

پنبه: یک ماده بادوام که می تواند شستشوهای مکرر را تحمل کند. پتوهای پنبه‌ای در بافت‌های مختلف عرضه می‌شوند، به این معنی که می‌توانید نسخه‌هایی را پیدا کنید که برای زمستان به اندازه کافی گرم یا برای استفاده تابستانی سبک هستند.

پتو

پایین: پتوهای پایینی سبک اما بسیار گرم دارای یک لایه پر هستند که بین دو لایه پارچه قرار گرفته است. اگر نگران آلرژی هستید، می توانید یک جایگزین مصنوعی پیدا کنید.

مصنوعی: این دسته شامل مواردی مانند پلی استر، اکریلیک و میکروفیبر می شود. گرم و معمولاً ارزان.

پشم: انتخابی ایده آل برای افرادی که به دنبال یک پتوی گرم و سنگین هستند، اما توجه داشته باشید که مانند پتو برخی از افراد ممکن است به این پتوها حساسیت داشته باشند.

Vellux: این پتوها در هتل ها محبوب هستند، این پتوها دارای یک هسته فوم در زیر پوشش نایلونی نرم هستند. گرم، نرم و بادوام، همچنین ضد حساسیت هستند.

زمانی که فضای خود را طراحی می کنید، باید آنقدر راحت باشد که به شما کمک کند راحت زندگی کنید. با در نظر گرفتن این موضوع، صنعت مدرن لوازم خانگی به شما کمک می کند تا زندگی خود را هر چه بیشتر و راحت تر کنید.

بار دیگر، گرم‌ترین پتو نیز می‌تواند یک پتوی پوشیدنی مانند دزد، گرمکن، یا ژاکت باشد. آنها بزرگتر از پتوهای گرمکن هستند اما پوشیدن آنها نیز راحت است.