تولید کارتن پست در امارات ممنوع شد

بسیاری از شرکت ها در حال بررسی تغییر بسته بندی خود به بسته بندی های پایدارتر و سازگار با محیط زیست هستند و اکثر آنها با پلاستیک خداحافظی می کنند.

کارتن پست یکی از گزینه های برنده به عنوان جایگزینی برای پلاستیک های آلوده کننده است. آیا می توانیم بدون استفاده از پلاستیک بسته بندی پایدار ایجاد کنیم، آیا گران تر است؟ در زیر پاسخ این سوالات و بسیاری دیگر را خواهید یافت.

آیا قصد دارید از مقوا در بسته بندی خود استفاده کنید؟ مقوا به یکی از پرکاربردترین مواد در زندگی روزمره ما تبدیل شده است. در زمینه بسته بندی اکولوژیک، یکی از محصولات ستاره است.

برای اهداف مختلفی مانند جعبه های حمل و نقل، بسته بندی لوازم آرایشی، بسته بندی بیرون آوردن و غیره استفاده می شود. این بهترین گزینه برای حفظ تعادل بین هزینه های تولید، طراحی و اثرات زیست محیطی است.

ما از مقوا استفاده می کنیم، اما آیا واقعاً می دانیم که چیست؟ مقوا ماده ای است که ساختار آن با دو لایه کاغذ (درپوش) مشخص می شود که بین آنها یک لایه کاغذ راه راه (موج) وجود دارد.

می توان گفت ساندویچی با دو لایه کاغذ صاف در بیرون و یک لایه کاغذ موجدار در داخل که با چسب به هم چسبانده شده است.

در بخش بسته بندی، مقوا به موادی تبدیل شده است که کمترین تأثیر زیست محیطی را دارد. ساخت آن باعث کاهش انتشار گازهای گلخانه ای و روغن تا 60 درصد در مقایسه با سایر مواد معمول می شود.

مقوای موجدار 100% قابل بازیافت و زیست تخریب پذیر در یک سال تحت شرایط آب و هوایی مطلوب مانند محیط مرطوب کاملاً تخریب می شود. علاوه بر عدم تولید زباله، مواد را کاهش می دهید، از آنها استفاده می کنید و آنها را بازیافت می کنید.

می توانید خط مشی کامل مواد سازگار با محیط زیست و مواد پایدار را در اینجا بخوانید.