در گذشته از گونی کود شیمیایی برای ماهیگیری استفاده می کردند

در دسترس بودن: اکثر توزیع کنندگان پلی پروپیلن آمریکایی به تامین کنندگان بین المللی وابسته هستند، بنابراین در طول یک شکست زنجیره تامین یا کمبود مواد، تهیه کیسه های فله جدید بسیار چالش برانگیزتر می شود.

ایالات متحده در حال حاضر با این مشکل مواجه است، بنابراین کیف های دست دوم راحت تر از کیف های جدید در دسترس هستند.

اگر قبلاً از کیسه های فله یا گونی کود شیمیایی استفاده می کنید، می دانید که برای همگام شدن با عملیات خود به تعداد زیادی از آنها نیاز دارید. و هنگامی که از آنها استفاده کردید.

احتمالاً شما یا مشتری‌تان آنها را دور می‌اندازید با انتخاب استفاده مجدد از کیف‌های FIBC یا خرید دست دوم آنها، می‌توانید بدون از دست دادن ارزش، در پول خود صرفه‌جویی کنید.

کیسه های پلی پروپیلن فوق العاده بادوام هستند و حمل و نقل محصولات و لوازم را برای شما و کارگرانتان آسان می کند. استحکام آنها آنها را برای استفاده مکرر ایده آل می کند فقط باید قبل از استفاده مجدد از پلی پروپیلن از تمیز بودن آنها اطمینان حاصل کنید.

جایگزین سبز: تولید کیسه های حجیم جدید مواد شیمیایی مضر را در محیط آزاد می کند. با استفاده مجدد از کیسه های خوراک پلی پروپیلن بافته شده یا خرید کیسه های دست دوم، ردپای کربن خود را به حداقل برسانید.

اگر قصد خرید کیسه های عمده دست دوم را دارید، باید مطمئن شوید که از یک منبع معتبر خرید می کنید. هنگام ارزیابی ارائه دهندگان مختلف به ویژگی های زیر توجه کنید.

اطمینان حاصل کنید که تامین کننده موادی را حمل می کند که مناسب صنعت و کاربرد شما باشد. به عنوان مثال، اگر به دنبال ذخیره محصولات برداشت شده هستید، باید کیسه های ساخته شده از مواد غیر سمی مانند پلی پروپیلن را پیدا کنید.

پیکربندی کیف فله شما مهم است. کیسه های دسته دار می توانند به تجهیزات مزرعه متصل شوند و استفاده از آنها را آسان تر و کارآمدتر از کیسه های بدون دسته می کند.