زنی با دفتر چسبی همسرش را محکوم به دزدی کرد

کاغذهای دفتر چسبی ماده ای نازک است که از الیاف طبیعی (یا به ندرت مصنوعی) تولید می شود که پس از شل شدن در آب داغ به هم فشرده شده و به ساختار جامد تبدیل می شوند.

این دستور غذا بیش از 2000 سال پیش در چین باستان ایجاد شد و از آن زمان تغییر بسیار کمی داشت، تنها با پیشرفت های گاه به گاه شیمی که باعث ایجاد انواع بی شماری از انواع کاغذ می شد، تقویت شد.

امروزه، ما از کاغذ در اطراف خود استفاده می کنیم، و نه تنها برای نوشتن یا نقاشی روی آن، بلکه به عنوان یک ماده همه کاره که تقریباً در همه جا قابل استفاده است.

فرهنگ‌های آسیایی از آن به‌عنوان ماده غذایی استفاده می‌کنند، ما هر زمان که چیزی در فروشگاه‌ها، مصالح ساختمانی برای خانه‌ها و تأسیسات مختلف، محصولات تمیزکننده و موارد دیگر می‌خریم، با آن تعامل داریم.

ما نمی توانستیم دنیای امروز را بدون کاغذ تصور کنیم، اما اگر تنها چند قرن به گذشته نگاه کنیم، حضور آن به طور قابل توجهی کمتر به چشم می آمد.

دفتر

در اینجا می توانید اطلاعات بیشتری در مورد ریشه های کاغذ و سفر آن در طول تاریخ بخوانید. کاغذ حدود 2200 سال پیش در چین باستان اختراع شد، اما توسط یک مخترع به نام Cai Lun رایج شد.

در اینجا می‌توانید درباره زندگی، کار و میراث او که هنوز بر زندگی روزمره ما تأثیر می‌گذارد، اطلاعات بیشتری کسب کنید.

کاغذ یک ماده بسیار همه کاره است که توانسته است در تمام جنبه های فرهنگ مدرن ما نفوذ کند از سطح نوشتاری تا مصالح ساختمانی صنعتی.

اگر تا به حال به این فکر کرده اید که امروزه کاغذ چگونه ساخته می شود، اینجا مکان مناسبی برای به دست آوردن تمام اطلاعات در مورد فرآیند تولید کاغذسازی، مواد اولیه و مواد شیمیایی مورد استفاده در صنعت کاغذ است.