زنی با پارچه مبلی نخی همسرش را به قتل رساند

داماسک یک پارچه مبلی نخی طرح برگشت پذیر از پنبه، شنل، ابریشم یا پشم است که طرح آن از بافتن شکل می گیرد. طرح دمشق دارای ظاهر برجسته است. پارچه داماسک لوکس است و ظاهری پیچیده به هر مبل یا پارچه فروشی می دهد.

پارچه کتانی برای اتاق‌های نشیمن رسمی با سبک کشور فرانسوی و همچنین برای روکش‌ها مناسب است. کتانی بادوام است، ضد محو شدن است و قرص نمی خورد.

با این حال، کتان به راحتی چروک می شود و به خوبی کثیف شدن را تحمل نمی کند. ملحفه ظریف است و باید به صورت حرفه ای تمیز شود. اگر فرزند خردسال دارید از کتانی خودداری کنید.

مولفین که عموماً به آن مولفینو می گویند، پارچه ای گرم، غنی و محکم بافته شده است. شباهت زیادی به پارچه کتانی دارد اما در لمس سنگین تر و نرم تر است.

در محلی به آن پارچه حوله ای می گویند. مولفینو روی مبل ها، صندلی ها و پرده ها به خوبی کار می کند. در تمام فروشگاه های بزرگ پارچه در رنگ های مختلف موجود است.

جوت همچنین به عنوان پارچه کرفس، هسسین یا گانی شناخته می شود. من احساس می کنم کلمه “گونیا” از اینجا آمده است. جوت درجات مختلفی دارد. کیفیت به تعداد نخ بستگی دارد. جوت نیز چندین رنگ دارد.

Chenille در زبان فرانسوی به معنای کاترپیلار است و پارچه به گونه‌ای بافته می‌شود که شبیه خز کاترپیلار باشد. شنل ظریف است و از سایر پارچه ها قوی تر است.

پارچه شنیل زمانی که در جهات مختلف برس کشیده می شود، می تواند متفاوت به نظر برسد. بهتر است روی مبل ها و صندلی های برجسته استفاده شود، اما برای پارچه فروشی استفاده نمی شود.

پنبه قرص نمی شود و به راحتی محو می شود. الگوی بافت روی پنبه مشخص می کند که چقدر بادوام خواهد بود. بافت تنگ در الگوی بوم بیشترین دوام را خواهد داشت.