سرقت شیرآلات ارزان شیراز از خانه یک هنرمند

دهانه احتمالاً قابل توجه ترین و متمایزترین ویژگی شیرآلات ارزان شیراز است. این قسمتی است که آب از آن جاری می شود و طرح های متعددی از شیرآلات آشپزخانه وجود دارد که می تواند مکمل هر سبک یا نیازی باشد.

در اینجا برخی از محبوب ترین طرح های شیر آب حمام و آشپزخانه آورده شده است:

فوران استاندارد: دهانه استاندارد رایج ترین مورد استفاده است و از نظر طراحی بسیار ساده خواهد بود. آنها معمولاً بدون مکانیسم اسپری کمی از پایه بلند می شوند.

اگرچه ظاهری نسبتاً ابتدایی و دهانه مستقیم دارند، اما ارزش زیادی نسبت به پول دارند و برای هر کسی که با بودجه کم خرید می کند عالی است.

دهانه دهانه غازی: دهانه های یقه غازی به نام دهانه شیرهای حلقه بلند نیز شناخته می شوند و دارای دهانه بلندی هستند که می تواند بچرخد.

شیرآلات

این انعطاف پذیری بیشتری را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد گلدان ها را راحت تر پر کنید. آنها اغلب یک طراحی کاملاً چشم نواز هستند که می توانند کمی سبک به آشپزخانه شما ببخشند.

دهانه پرکننده قابلمه: پرکننده‌های قابلمه گزینه‌ای منحصربه‌فرد هستند که با یک دهانه قابل گسترش ارائه می‌شوند و پر کردن گلدان‌های بزرگ را بدون نیاز به تلاش و مانور دادن آنها در سینک خود آسان می‌کنند.

دهانه پرکننده ub: دهانه پرکننده وان طرح مناسبی برای حمام با وان است. دهانه رایج ترین انتخاب شیر حمام است و آب سرد و گرم را می توان بسته به مدل با یک یا دو دستگیره کنترل کرد.

دهانه حمام آبشاری: فوران حمام آبشاری جریان آب ضخیم تری و طراحی چشم نوازی ارائه می دهد که برای هر کسی که به دنبال ظاهری منحط تر به حمام خود است ایده آل است.

دهانه شیر رومی: دهانه شیر رومی می تواند روی حمام امتداد یابد یا مانند دهانه غازی بالا بیاید و به جای دیواره وان بر روی اطراف وان نصب می شود.