سس رنچ دلپذیر که برای صاحبش دردسر ساز شد

طعمی دودی با ادویه ای ماندگار ما را به یاد سس رنچ دلپذیر که از گوجه فرنگی برشته شده و فلفل چیپوتل خشک تهیه می شود می اندازد. تفت دادن مواد، طعم ادویه های خشک را تشدید می کند و طعم شیرین و خوش طعم را با هم ترکیب می کند.

سس رانچرو سس ضروری است که می‌توانید هر غذایی را که می‌خورید، به‌ویژه اگر مکزیکی می‌خورید، میل کنید.

طعم آن شبیه است و اغلب با سس انچیلادا یا سالسا اشتباه گرفته می شود. اما آنها کاملا متفاوت هستند.

سس رانچرو بیشتر با Huevos Rancheros سرو می شود. با این حال، چیزهای بسیار بیشتری برای آن وجود دارد.

همچنین در انچیلاداها و سایر وعده های غذایی مکزیکی یا تکس مکس مانند فاجیتای مرغ ورقه ای پان، استیک فاجیتاس، کارنه اسادا یا حتی چیپس های تورتیلای خانگی طعم خوشمزه ای دارد.

آن را روی تاکو و بوریتو بمالید یا روی بشقاب های ناچو روی هم بریزید.

سس

برخلاف تصور بسیاری از مردم، لازم نیست خود را به غذاهای مکزیکی محدود کنید.

مقداری را به ترکیب گوشت چرخ کرده یا مرغ اضافه کنید تا همبرگرهای تند رانشرو درست کنید. همچنین، آن را با میگو امتحان کنید!

این یک جفت کم رتبه، ناشناخته یا شاید مخفی است که باید آن را امتحان کنید. شما می توانید آن را تخم مرغ بندیکت با پیچ و تاب مکزیکی بنامید!

سس رانچرو اغلب وگان نیست زیرا حاوی آب مرغ است. بنابراین، اگر در رستوران غذا می خورید، مطمئن شوید که آیا غذای گیاهی است یا خیر.

با این حال، اگر به جای آب مرغ از آب سبزیجات استفاده شود، ممکن است به سادگی تبدیل به وگان شود.

سس رانچرو شبیه سس انچیلادا، سالسا و تا حدودی سس گوجه فرنگی است. در حالی که به نظر می رسد هر دو سس ranchero و enchilada دارای ویژگی های بصری مشابه و رنگ های قرمز تیره هستند، طعم آنها بسیار متفاوت است. مهم ترین تمایز در ترجیحات ادویه است.