قابلمه چدن زرساب موجب افزایش آهن در بدن می شود

مزیت بزرگ داشتن قابلمه چدن زرساب این است که نیازی به ماهیتابه و اجاق گاز زیادی ندارید. اگر با بودجه زندگی می کنید، تقریباً برای تمام اهداف آشپزی خود فقط به یک تابه چدنی 10 اینچی به اضافه و یک اجاق چدنی نیاز دارید.

می توانید از ماهیتابه چدنی برای تفت دادن، پختن، برشته کردن، سرخ کردن عمیق و کم عمق استفاده کنید. از دوغ چدنی می توان برای تفت دادن، خورش و آهسته پز، برشته و پخت استفاده کرد.

برای اینکه شروعی عالی برای چاشنی کردن ماهی تابه خود داشته باشید، مارک های چدنی خوب برای راحتی شما می توانند به صورت آماده خریداری شوند.

این به شما پایه خوبی برای شروع سفر چاشنی چدنی خود می دهد.

چه برای پخت کیک و چه برای پختن گوشت، تابه های چدنی برای بسیاری از کاربردهای آشپزی شگفت انگیز هستند.

قابلمه

می توانید خوشمزه ترین کیک گلابی یا آناناس را در یک تابه پخت چدنی بپزید. از ماهیتابه می‌توان برای دریافت شگفت‌انگیزترین سرخ کردن روی شانه گوشت بره یا گاو نیز استفاده کرد.

ظروف چدنی برای پخت و پز و برای سرویس دهی عالی هستند. مواد چدنی برای تفت دادن و پختن بسیار عالی است.

تابه‌های چدنی تیره و اجاق‌های هلندی ظاهری روستایی دارند، بنابراین می‌توان از آنها برای سرو غذا مستقیماً از روی اجاق گاز یا فر استفاده کرد.

امروزه تابه های چدنی در طرح ها و پرداخت های نوآورانه تولید می شوند. امروزه تابه‌های چدنی زیادی وجود دارد که Finex، Stargazer، Smithey و Field برخی از آنها هستند.

هر یک از این مارک ها توسط تیم های پرشور به عشق چدن تولید می شوند. آنها گران هستند به دلیل فرآیند پولیش اضافی که باعث می شود این تابه های دستی نرم و سبک تر شوند.

در حالی که چدن معمولی ارزان است، چدن صنایع دستی گران است.

این به دلیل هزینه های مالکیت یک ریخته گری و همچنین هزینه های اضافی مرتبط با تلاش اضافی است که صنعتگران برای صاف کردن سطح ظروف چدنی به منظور تقلید از تابه های چدنی که سال ها و سال ها مورد استفاده قرار گرفته اند، انجام می دهند.