ورق گالوانیزه شیروانی در تبریز که قابلیت خورده شدن دارد

لایه گالوانیزه و ورق گالوانیزه شیروانی در تبریز به روش معمولی پخت می شود تا لایه اسپنگل تولید شود قبل از اینکه لایه گالوانیزه جامد شود، با پودر روی یا بخار اسپری کنید تا کریستالیزاسیون اسپنگل ها را کنترل کنید یا ترکیب حمام آبکاری را کنترل کنید تا به حداقل برسد.

سطح کمی صاف است و سطح پس از رنگ آمیزی یکنواخت است. سطح کمی صاف است و سطح پس از رنگ آمیزی یکنواخت است. سطح صاف است و سطح پس از رنگ آمیزی یکنواخت و زیبا می شود.

مناسب ترین: نرده محافظ، دمنده، مجرای، مجرای.

کاربرد: درب رول آهنی، لوله تخلیه، براکت سقف.

مناسب ترین: لوله های تخلیه، براکت های سقفی، لوله های سیمی، ستون های مرکزی در کنار درهای نورد، بسترهای با پوشش رنگی.

کاربرد: بدنه ماشین، نرده محافظ، دمنده هوا. مناسب ترین: لوله های تخلیه، اجزای خودرو، تجهیزات الکتریکی، فریزر، بسترهای رنگی.

ورق

کاربرد: بدنه ماشین، نرده محافظ، دمنده هوا.

مناسب ترین: درب های غلتکی، علائم، بدنه خودرو، ماشین های فروش خودکار، یخچال، ماشین لباسشویی، کابینت های نمایش.

کاربرد: پوسته تجهیزات الکتریکی، میز اداری و کابینت.

گالوانیزه کردن یا گالوانیزه کردن، یک فرآیند تولیدی است که در آن یک پوشش روی بر روی فولاد یا آهن اعمال می شود تا از زنگ زدگی محافظت کند.

چندین فرآیند گالوانیزه در دسترس است، اما متداول ترین روش ارائه شده و مورد استفاده، گالوانیزه گرم نامیده می شود.

فولاد گالوانیزه به دلیل دوام زیاد، استحکام و شکل پذیری فولاد و همچنین محافظت در برابر خوردگی پوشش روی آهن، یکی از محبوب ترین انواع فولاد است.

روی با عمل به عنوان مانعی در برابر عناصر خورنده از فلز پایه محافظت می کند و طبیعت فداکارانه پوشش منجر به یک محصول فولادی با دوام و با کیفیت بالا می شود.

این تطبیق پذیری آن را برای انواع پروژه ها و صنایع از جمله کشاورزی، خورشیدی، خودروسازی، ساختمانی و غیره قابل استفاده می کند.