پارچه رومبلی مخمل را می توان برای دوخت لباس مجلسی استفاده کرد

وقتی در مورد الیاف مصنوعی صحبت می کنیم، اولین چیزی که به ذهن می رسد پارچه رومبلی مخمل است. بیشتر از سایر مواد طبیعی در برابر لکه ها مقاومت می کند که اگر از ما بخواهید این یک مزیت بزرگ است.

پلی استر نیز ماده ای غیر حساسیت زا است و این به معنای عطسه کمتر و واکنش های پوستی کمتر است. همچنین در مقاومت در برابر آسیب عملکرد خوبی دارد.

یکی دیگر از مواد مبل که نسبتاً در برابر لکه و آسیب مقاوم است، نایلون است که اغلب به عنوان بهترین پارچه برای مبل در نظر گرفته می شود.

علاوه بر اینکه یک ماده اثاثه یا لوازم داخلی برای مبل ها است، می تواند در برابر تغییر رنگ و محو شدن در هنگام اضافه شدن با مخلوط ها مقاومت کند.

یک جایگزین عالی دیگر برای جنس مبل چرمی، وینیل ارزان تر است و چقرمگی را ارائه می دهد. با این حال، ممکن است عاقلانه باشد که توجه داشته باشید که وینیل می تواند به مرور زمان ترک بخورد.

در حالی که چرم با ظرافت بیشتری پیر می شود و پتینه زیبایی ایجاد می کند که نشانه ای از پیچیدگی و مجلل است. در حالی که ما در مورد انواع مواد مبل صحبت می کنیم.

چگونه می توانیم اکریلیک را فراموش کنیم؟ این یک جایگزین مناسب برای پشم است، زیرا یک تقلید مصنوعی از پشم است. در مقاومت در برابر سایش، چروک شدن، تغییر رنگ و محو شدن عالی است.

به یاد داشته باشید که چگونه به این موضوع اشاره کردیم که جنس مبل پارچه شنیل ممکن است در معرض نور خورشید آسیب ببیند.

یک پارچه پارچه مبل مصنوعی الفین را معرفی می کنیم که در برابر نور خورشید، مواد شیمیایی، ساییدگی و لکه مقاوم است! اگر به دنبال انواع متریال مبل هستید که در برابر استفاده زیاد مقاومت کند، الفین بهترین پارچه برای مبل است.