پسته کال کرمان را می توان برای تولید برق بکار برد

در بین تمامی آجیل ها پسته کال کرمان بسیار پرانرژی هستند و کالری بالایی دارند (حدود 600 کالری در هر 100 گرم)، بنابراین به‌ویژه برای کسانی که از فشار خون، دیابت یا مشکلات چاقی رنج می‌برند.

در حد اعتدال مصرف می‌شوند، همچنین به این دلیل که اغلب پس از نمک زدن به بازار عرضه می‌شوند. محتوای چربی عمدتاً از چربی های تک و چند غیراشباع تشکیل شده است.

در پسته، در مقایسه با سایر دانه های روغنی، مقادیر بیشتری آنتی اکسیدان وجود دارد: لوتئین، بتاکاروتن و توکوفرول سهم نمک های معدنی و ویتامین هادر این بسیار پر انرژی، پسته برای تکمیل رژیم غذایی کودکان یا ورزشکاران عالی است.

مصرف منظم پسته به حفظ سطح کلسترول خون و پیشگیری از اختلالات قلبی عروقی کمک می کند. آنتی اکسیدان های طبیعی که این میوه ها سرشار از آن هستند به سلامت پوست و چشم کمک می کند.

در طب عامیانه که اجداد ما از پسته استفاده می کردند برای دندان درد و ناراحتی های کبدی استفاده می شد. خواص درمانی و تغذیه ای پسته از قدیم الایام شناخته شده است و این دانه گرانبها یکی از اولین تنقلات بشر بوده است.

پسته دانه ای است که در آشپزی کاربرد فراوانی دارد. پسته با رنگ سبز مشخص خود (مشخصه تا جایی که از اصطلاح پسته برای تعیین سایه های دقیق این رنگ استفاده می شود.

و طعم بی نظیرش برای چاشنی ها و سس ها (پستو پسته را امتحان کنید) در دستور العمل های خوش طعم استفاده می شود. یکی از مواد تشکیل دهنده شیرینی، بستنی و نوقا.

در حومه شهر، کشت پسته چندان گسترده نیست، اما در سیسیل پسته برونته از شهرت خاصی برخوردار است که با علامت DOP محافظت می شود.

پسته سبز از برونته یک کنجکاوی سرود برونته به این میوه شگفت انگیز زمین اختصاص دارد و “Diamanti virdi” نام دارد. پسته‌های خارج از کشور تاریخ نسبتاً جدیدی دارند.

آنها از طریق بستنی پسته وارد عادات غذایی آمریکایی‌ها شدند و در دستگاه‌های فروش خودکار به عنوان تنقلات فروخته می‌شدند اما پوسته آن قرمز رنگ شده بود تا جلب توجه کند.