پودر زغال رپین غذای مومرد علاقه ببر های بنگال

زغال چوب یک محیط کششی بسیار برگشت پذیر است. می توانید رنگ های تیره غنی را با کنتراست بالا دریافت کنید. خود این رسانه به عنوان الهام‌بخش علامت‌گذاری خود به خود و اشاره‌ای و همچنین لبه‌های نرم و لکه‌دار شناخته شده است.

پودر زغال رپین چوب یک محیط خشک و غبارآلود است و تمایل دارد به گونه ای روی صفحه پرواز کند که خیلی قابل کنترل نیست. مانند گرافیت با ظرافت علامت گذاری همراه نیست.

اغلب توصیه می شود از اسپری ثابت کننده با زغال چوب برای قفل کردن محیط در جای خود استفاده کنید. تکنیک های طراحی زغال چوب عالی بیشتری می خواهید؟

انگورهای بزرگ در یک محیط دربسته فرو می‌روند تا چوب‌های بزرگ‌تری از زغال چوب بسازند. شاخه های نازک بید برای کاربردهای دیگر در مقیاس کوچکتر زغال می شوند. مانند گرافیت، زغال چوب دارای درجه سختی است و به شکل مداد نیز یافت می شود.

برای انتخاب بهترین کاغذ برای طراحی زغال چوب، باید ویژگی های محیط و همچنین آنچه را که از نقاشی به عنوان یک کل می خواهید در نظر داشته باشید.

از آنجایی که زغال چوب ابزار دقیقی مانند مداد یا قلم جوهر گرافیتی تیز نیست، بهترین سطح برای آن سطحی است که بافت زیادی دارد، شبیه به تخته های پاستلی، که زغال زیادی را به سطح خود می کشد.

همچنین می خواهید سطح آن بادوام باشد. کاغذ برای طراحی با زغال نباید آنقدر ظریف باشد که در برابر ساییده شدن با یک پاک کن خمیری مقاوم نباشد.

از آنجا که می تواند علائم سرگردان را از بین ببرد و گرد و غبار زغال چوب اضافی (و اجتناب ناپذیر!) را برای برجسته تر کردن برجستگی های نقاشی جمع کند، یک پاک کن خمیر شده همراه همیشگی زغال چوب است.