کشف دستگاه کره بادام زمینی گیر در اعماق اقیانوس آرام

کره بادام زمینی در زندگی روزمره مردم بسیار رایج است. از بادام زمینی آسیاب شده توسط دستگاه کره بادام زمینی گیر تهیه می شود و می توان از آن در صبحانه و بسیاری از رشته فرنگی استفاده کرد.

ضمن تضمین تغذیه غنی، طعم منحصر به فردی نیز دارد که به طور گسترده مورد علاقه مصرف کنندگان است. بنابراین، آیا می دانید چگونه کره بادام زمینی درست کنید؟

روش خانگی فقط برای تولید مقدار کمی کره بادام زمینی مناسب است و در طول فرآیند تولید برای توجه ویژه به فرکانس دستگاه پخت، زمان آسیاب باید برای استراحت مناسب باشد تا دستگاه نسوزد.

البته برخی از دستگاه های پخت و پز نیز وجود دارند که در هم زدن خوب نیستند، بنابراین بادام زمینی آسیاب شده تبدیل به پودری می شود که برای تبدیل شدن به کره به مقدار مناسبی روغن نیاز دارد.

این دستگاه آسیاب مخصوص آسیاب سس های مختلف می باشد. این به طور گسترده توسط بسیاری از تولید کنندگان کوچک و متوسط استفاده می شود.

دستگاه

علاوه بر موتور و برخی از قطعات ماشین سنگ زنی، تمام قطعات در تماس با مواد از فولاد ضد زنگ با استحکام بالا با کیفیت بالا، با مقاومت در برابر خوردگی و مقاومت در برابر سایش، برای اطمینان از سلامت و ایمنی مواد پردازش ساخته شده است.

علاوه بر این، عملکرد دستگاه بسیار ساده است، هیچ مهارت پیچیده خاصی وجود ندارد.

البته باید توجه داشت که قبل از استفاده باید قیف تغذیه و لوله خروجی یا خروجی وصل شود و لوله آب خنک کننده و لوله تخلیه وصل شود.

بنابراین در صورت نیاز به تولید انبوه تولیدکنندگان کره، انتخاب این آسیاب کلوئیدی، صرفه جویی در زمان و تلاش و راندمان آسیاب بالا توصیه می شود.

برخلاف تصور عمومی، جورج واشنگتن کارور کره بادام زمینی را اختراع نکرد. او یکی از بزرگترین مخترعان تاریخ آمریکا بود که بیش از 300 صد کاربرد بادام زمینی از جمله سس چیلی، شامپو، کرم موبر و چسب را کشف کرد.

او در دنیای کشاورزی پیشگام بود و بسیاری از او به عنوان پدر صنعت بادام زمینی یاد می کنند.

نوآوری‌های او همچنین محبوبیت حبوبات را افزایش داد و بادام‌زمینی را به یکی از مواد اصلی رژیم غذایی آمریکایی تبدیل کرد.