کفش کوهنوردی هامتو زنانه که در سرما تغییر رنگ می دهد

شما افراد زیادی را می بینید که کفش کوهنوردی هامتو زنانه مخصوص کوهنوردی و تریل را پوشیده اند. فقط در صورتی که قصد دارید خیلی سبک سفر کنید این را توصیه می کنیم. اینها برای حمایت از شما و گروهی در پیاده روی طولانی طراحی نشده اند.

آنها برای افرادی که به دنبال دویدن هستند عالی هستند، اما دویدن و پیاده روی متفاوت هستند.

اکنون به چیزی رسیده ایم که آن را کفش های پیاده روی مناسب می نامم! چکمه های سبک وزن به طور کلی ارزان تر هستند و برای کوهنوردان جدید ارزش زیادی دارند.

از آنجایی که اکثر افرادی که به این نوع چکمه‌ها نگاه می‌کنند قرار نیست بسته‌های 50 لیتری را در اطراف خود حمل کنند، برای پیاده‌روی یک روزه یا آخر هفته به اندازه کافی پشتیبانی می‌کنند.

با این حال، انتظار نداشته باشید که مواد با تکنولوژی بالا مانند Gore-Tex یا موادی که باید بپوشید و همچنین برادران گران‌ترشان پیدا کنید.

کفش

آنها همچنین از نظر ساختاری سفت یا کاملاً حمایتی نخواهند بود، اما تا زمانی که هنگام برنامه ریزی برای صعود خود از این موضوع آگاه باشید، برخی از بهترین خریدهای با ارزش را در بازار انجام می دهند.

این چکمه‌ها پشتیبانی کافی برای پیاده‌روی با بار مناسب دارند، اما بدون اینکه احساس کنید با یک بلوک بتونی روی هر پا این کار را انجام می‌دهید!

به طور کلی سفت تر از سبک وزن هستند، اما تکیه گاه محکم زیر پا باعث می شود که آنها بسیار پایدارتر شوند، در حالی که بیش از حد سفت نیستند.

در حالی که آنها معمولاً یک درجه بالاتر از قیمت هستند، این به دلیل مواد با کیفیت بهتر است. این اجازه می دهد تا سفتی بیشتر باشد، اما وزن و مواد بسیار بیشتری مانند Gore-Tex وارد ترکیب شوند.

این تضمین می‌کند که اگرچه گران‌تر هستند، اما معمولاً قوی‌تر هستند و هزینه اولیه را به سرمایه‌گذاری خوبی در بلندمدت برای کوهنوردان مشتاق تبدیل می‌کند.