جو دوسر کاپیتان را می توان به عنوان چای دم کرد

بسیاری از فواید جو دوسر کاپیتان برای سلامتی ناشی از منبع عالی فیبر غذایی آن است. فیبر برای سالم نگه داشتن سیستم گوارش، کمک به حرکات روده سالم و کمک به افراد برای جلوگیری از مشکلاتی مانند یبوست ضروری است.

محققان رژیم غذایی سرشار از فیبر را با کاهش خطر ابتلا به برخی بیماری های مزمن مرتبط دانسته اند. به عنوان مثال، افرادی که فیبر زیادی می خورند کمتر در معرض خطر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی هستند.

جو یک فیبر محلول است، به این معنی که می تواند در آب حل شود و انرژی مفید بدن را تامین کند. فیبر همچنین می تواند نامحلول باشد، به این معنی که بدون تجزیه از دستگاه گوارش عبور می کند و انرژی بدن را تامین نمی کند.

انجمن رژیم غذایی آمریکا توصیه می کند که زنان بالغ 25 گرم (گرم) و مردان بالغ 38 گرم فیبر رژیمی هر روز بخورند. اکثر مردم در ایالات متحده این هدف را برآورده نمی کنند، بنابراین جو ممکن است راهی آسان برای مردم برای افزایش مصرف خود باشد.

جو علاوه بر فیبر بالایی که دارد، حاوی ترکیبی از ویتامین ها و مواد معدنی مفید نیز می باشد. در حالی که نتایج بسته به سلامت کلی شرکت‌کننده و دوز و کیفیت جو مورد استفاده متفاوت بود.

نویسنده به این نتیجه رسید که خوردن یا نوشیدن محصولات جو می‌تواند بخشی از برنامه کاهش کلسترول کل و LDL باشد. تعادل باکتری های طبیعی روده نقش اساسی در حفظ سلامت فرد دارد.

مطالعات نشان داده اند که مصرف مواد غذایی بر پایه جو منجر به کاهش باکتری روده به نام باکتریوئیدها می شود. در حالی که این باکتری‌ها معمولاً تهدیدی نیستند.

اما شایع‌ترین گونه‌های موجود در عفونت‌های بی‌هوازی هستند که پس از آسیب یا تروما رخ می‌دهند. این عفونت ها می توانند بر روی شکم، اندام تناسلی، قلب، استخوان ها، مفاصل و سیستم عصبی مرکزی تاثیر بگذارند.

نشان داده شده است که غذاهای حاوی جو به افزایش تعداد باکتری های مفید پرووتلا در روده کمک می کنند. نشان داده شده است که این باکتری ها به کاهش سطح قند خون تا 11 تا 14 ساعت کمک می کنند.